Skip to main content

Ben naar de KPN winkel geweest na KPN telefonisch advies van de klantenservice maar ook daar kon het niet worden opgelost.

Er is van alles geprobeerd in de instellingen maar helaas zonder resultaat. Aan het toestel ligt het niet heb dit uitgeprobeerd met een andere kaart en weergave nummer was OK . Graag oplossing.

Hi @VicNico! Welkom op het forum. 

Heb je deze stappen voor het instellen van anoniem bellen gebruikt? Als het via die weg niet lukt wil je nog laten weten welk type toestel je gebruikt? En op welke manier je die instellingen daarin hebt aangepast?


Beste Bram,

Ja, de stappen zijn doorlopen.  Bij beller ID wordt aangegeven dat:  nummer getoond bij uitgaande oproep.

Toestel is LG K10 . Met een andere kaart werkt het prima in dit toestel ,  in een ander toestel met de KPN kaart heb ik hetzelfde probleem.

De KPN winkel medewerker kwam er helaas niet uit , alle instellingen bleken in orde. 


@VicNico dan moet het ergens in de simkaart of bij ons in de instellingen liggen. Super dat je het op die manier hebt uitgesloten dat het aan het toestel ligt. 

Wil je je profiel invullen? Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik in onze systemen. 


Profiel is ingevuld, dank voor je inspanningen tot nu toe. Ben benieuwd waar het aan ligt. 


@VicNico wil je je toestel eens herstarten? En daarna kijken of andere mensen je nummer zien? Ik heb een instelling aangepast binnen onze systemen die het weer mogelijk moet maken. 


Inmiddels herstart en het nummer is weer te zien!  Reuze bedankt voor je hulp. Ik ben er blij mee.

Met vriendelijke groet.


@VicNico gelukkig! Blij dat het is opgelost. 🙂