Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik bel weinig, maar krijg eigenlijk altijd het commentaar dat ik anoniem bel. Ik kan me daar ook wat bij voorstellen want ik zie zelf ook graag door wie ik gebeld word.

De instellingen van mijn toestel staan goed. Dit meermaals gecontroleerd en ook vastgesteld door even de simkaart van een ander in mijn toestel te gebruiken. Dan bel ik keurig met nummer.

Enige oplossing die ik nog kan vinden na wat zoekwerk is dat er diep in de software bij KPN nog een instelling gewijzigd moet worden.

Zou een van de moderatoren daar even naar willen kijken voor mij? Mijn nummer staat in mijn profiel.

 

Mijn dank

Hallo @GJ-C , zo meteen even bellen met 0800 0402 werkt sneller.

Succes


Nou, dat heb ik gedaan. En er gebeurde waar ik al bang voor was. De betreffende vriendelijk dame kon me niet verder helpen. Alles staat volgens haar goed en er wordt een ticket aangemaakt. Binnen drie tot vijf werkdagen wordt ik gebeld voor verdere vragen.

Ik kan me uit mijn ‘Telfort-tijd’ herinneren dat het een instelling is waar de moderatoren wel bij kunnen en de klantenservice niet.

Vandaar mijn vraag hier.


Hi @GJ-C! Als er een ticket is aangemaakt wil ik me er niet mee bemoeien. Dit omdat ik dan het lopende proces eerder zal verstoren. Dat kan voor vertraing of andere problemen zorgen. 

Als het ticket gesloten is of je over 3 werkdagen niks gehoord hebt, laat het dan hier weten. Dan help ik je verder. 🙂


Okee, dank je wel Bram_


Hallo @Bram_ 

 

Ik heb van de klantenservice niets vernomen 😔

Zou jij er naar kunnen kijken voor me?


@GJ-C ik zal zo eens kijken waarom dit het geval is geweest. Ondertussen heb ik instellingen aangepast. 

Als je nu iemand probeert te bellen kan die persoon dan zien dat jij het bent?


Hoi @Bram_ ,

Ik heb m'n toestel herstart en ik bel niet meer anoniem. Daar ben ik heel blij mee.

 

Bedankt