Skip to main content
Antwoord

Anoniem gebeld terwijl contacten in mijn telefoon staan

• April 8, 2024
  • 2 reacties
  • 206 keer bekeken

Telefoonnummers staan met naam in mijn contacten maar als iemand mij belt staat er dat ik gebeld wordt door onbekend, hoe kan dit? Ik heb al verschillende instellingen op mijn telefoon willen veranderen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Babsie89, welkom op onze community! Wat @N.N. zegt klopt, als jij of de andere partij nummerweergave uit hebt staan kan jouw toestel niet herkennen welk nummer er belt. Als dit bij alle nummers zo is kan het zijn dat er iets niet helemaal goed gaat met de nummerweergave, dan kun je even met ons bellen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 8, 2024

Jij kunt ze wel in je adresboek hebben staan, maart als degenen die jou bellen dat anoniem doen, kan geen adresboek dat herkennen. @Babsie89 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Babsie89, welkom op onze community! Wat @N.N. zegt klopt, als jij of de andere partij nummerweergave uit hebt staan kan jouw toestel niet herkennen welk nummer er belt. Als dit bij alle nummers zo is kan het zijn dat er iets niet helemaal goed gaat met de nummerweergave, dan kun je even met ons bellen op 0800-0402