Skip to main content
Beantwoord

Aparte factuur per mobiel nummer

  • February 12, 2020
  • 4 reacties
  • 288 keer bekeken

Hans1968
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Op dit moment ontvang ik een factuur voor KPN mobiel waar zowel mijn eigen abonnements- en toestelkosten op staan alsook de abonnementskosten van mijn dochter. Haar abonnement hebben we later bij ons contract afgesloten.

Omdat ik mijn eigen abonnementskosten bij mijn werkgever mag declareren zou ikĀ aparte facturen willen ontvangen. Bestaat die mogelijkheid?

Groeten Hans

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Hans1968, welkom terug! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Met een contractovername kan je het mobiele nummer van je dochter onder haar eigen naar zetten. Zij krijgt dan een eigen factuur, waar jullie natuurlijk zelf de keuze kunnen maken wie deze betaalt. Er zijn twee voorwaarden: ze mag geen Kids Sim hebben én ze moet 18 jaar of ouder zijn. Mocht je aan één van deze voorwaarden niet voldoen, kan je er wellicht voor kiezen om haar nummer op naam van je partner te zetten, als deze optie er is. Dan heb jij alsnog een eigen factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • February 13, 2020

Hallo @Hans1968Ā , dan zou je het nummer van je dochter op haar eigen contract kunnen zetten, kan ze het meteen zelf betalen, 2 vliegen in 1 klap.

Ā 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2020

Hallo @Hans1968, welkom terug! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Met een contractovername kan je het mobiele nummer van je dochter onder haar eigen naar zetten. Zij krijgt dan een eigen factuur, waar jullie natuurlijk zelf de keuze kunnen maken wie deze betaalt. Er zijn twee voorwaarden: ze mag geen Kids Sim hebben én ze moet 18 jaar of ouder zijn. Mocht je aan één van deze voorwaarden niet voldoen, kan je er wellicht voor kiezen om haar nummer op naam van je partner te zetten, als deze optie er is. Dan heb jij alsnog een eigen factuur. 


Hans1968
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2020

Da k je wel voor de reacties.

Ze is helaas nog geen 18, dus danĀ Ā is de optie om haar op het contract van mijn vrouw te zetten de enige optie.

Bedankt voor de info!

Groet, Hans


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Graag gedaan!Ā