Skip to main content
Beantwoord

App haalt geen berichten op.

• April 15, 2019
  • 3 reacties
  • 970 keer bekeken

De voicemailapp haalt geen berichten op. Ook herinstallatie geeft geen resultaat. Wat te doen?

Beste antwoord door Joran

Daar kan ik je helaas niet mee helpen 😞 Ik vermoed dat dit een grootzakelijk abonnement betreft, je kunt dan bij de IT aankloppen van het bedrijf. Zij hebben een accountmanager bij KPN voor supportvragen. Als het een kleinzakelijk/MKB abonnement betreft kun je terecht op ons Zakelijke KPN Forum
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • April 16, 2019
Welkom Ronald! Heeft de app eerder wel goed gewerkt? Welk merk+type toestel gebruik je? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Met die gegevens kan ik nakijken of er aan onze kant iets verkeerd staat.

Samsung S7. ****.
Is een zakelijk abonnement van Spie.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2019
Daar kan ik je helaas niet mee helpen 😞 Ik vermoed dat dit een grootzakelijk abonnement betreft, je kunt dan bij de IT aankloppen van het bedrijf. Zij hebben een accountmanager bij KPN voor supportvragen. Als het een kleinzakelijk/MKB abonnement betreft kun je terecht op ons Zakelijke KPN Forum