Skip to main content
Antwoord

Apple iPhone 17 Pro Max 5G 512GB Silver besteld, levertijd onduidelijk

• September 16, 2025
  • 7 reacties
  • 1152 keer bekeken

Besteld: een Apple iPhone 17 Pro Max 5G 512GB, Silver, en na de bevestiging een tweede e-mail ontvangen met de tekst “op dit moment tijdelijk niet op voorraad”. Voorts geen enkele mededeling omtrent de verwachte levertijd; dus dit kan wellicht maanden duren.

In dit verband rijst de vraag: Is dezelfde Pro Max, maar dan met 1 TB, wel onmiddellijk leverbaar, en waar kan ik deze vraag (met eventuele wijziging van bestelling) stellen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

7 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@lanfon 

Welkom op de community van KPN

De iPhone 17 Pro Max is momenteel in alle kleuren en geheugencapaciteit nog niet op voorraad bij KPN, de eerste lichting wordt verwacht rond 19 september 2025
Dus het heeft geen enkele zin, om nu te kiezen voor de 1 TB variant, aangezien die ook nog niet op voorraad is.

Dit geldt trouwens voor alle modellen die Apple van de iPhone 17 serie gaat uitbrengen, ook die zijn nog niet op voorraad, omdat Apple de iPhone 17 serie pas vanaf 19 september gaat uitleveren.
Dit geldt voor alle providers en andere verkoopkanalen.

Zodra de eerste lichting is geleverd door Apple aan KPN, dan zal deze op volgorde van binnenkomst van het bestel moment worden verzonden aan de klant.

Dus gewoon even wachten tot 19 september 2025!
Let wel, voor de Pro modellen kan aan het begin van uitleveren een wachttijd zitten van enkele weken, hou daar alvast rekening mee om teleurstelling te voorkomen.
Dat is bijna elk jaar zo, nadat de nieuwste iPhones zijn geïntroduceerd door Apple.

• Auteur
  • Helper
  • September 17, 2025

Hartelijk dank voor Uw reactie! De datum van 19/9 is mij bekend. KPN zal voor deze datum wel een toezegging van Apple hebben verkregen voor de levering van een x-aantal i-phones.

Dat KPN mij vrijwel onmiddellijk na bevestiging van mijn bestelling een bericht van vertraagde aflevering stuurt, betekent n.m.m. overschrijding van het toegezegde aantal i-phones met 512 GB. Of dit ook voor andere uitvoeringen geldt (het kan zijn, dat bestellingen van i-phones met 1TB minder zijn dan het toegezegde aantal) was de reden van mijn vraag. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@lanfon 

KPN weet niet exact van te voren, hoeveel van een bepaald iPhone model binnen gaat komen.
Dat hangt helemaal af, wat Apple daadwerkelijk gaat leven aan KPN, en dat is pas bekend na levering door Apple aan KPN.

Vanuit Apple is al gecommuniceerd dat de Pro Max modellen wat later geleverd kunnen/gaan worden:

Situatie op woensdag 17 september 2025.

Levertijd 17 Pro Max bij Apple

APPLE STORE 256GB 512GB 1TB 2TB
Zilver Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt
Kosmisch Oranje Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt
Diepblauw Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 9 en 16 okt Tussen 29 sept en 2 okt

Dit hoeft dus niet perse voor KPN te gelden, maar het geeft wel een goede indicatie. 
Als ik terug kijk na de lancering van de iPhone 16 Pro Max in 2024, waren er aan het begin ook lange wachttijden voor de 16 Pro en 16 Pro Max.

Het beste kun je gewoon jouw bestelling bijhouden in (link): Mijn Bestelling (status volgen).
Log in met je ordernummer beginnend met een S….. (uit de bevestigingsmail) en je postcode.
Hier wordt je up-to-date op de hoogte gehouden omtrent jouw bestelling bij KPN.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

• Auteur
  • Helper
  • September 20, 2025

Hartelijk dank voor deze uitputtende informatie! In principe was mijn idee (een ander geheugen is wellicht eerder leverbaar) niet buiten de werkelijkheid. Maar, om nu maar gelijk te kiezen voor 2 TB lijkt mij overdreven; ook al vanwege de hoge prijs. Dus wacht ik maar geduldig af.

• Auteur
  • Helper
  • October 22, 2025

Al lang geleden geleverd, en veel sneller dan het schema aangaf. Dus topic kan worden gesloten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Veel plezier met jouw iPhone!