Skip to main content

Onlangs mijn Apple Watch 2 Ultra geïnstalleerd en kreeg gewoon alle meldingen binnen die ook op mijn Iphone binnenkwamen. Nu heb ik afgelopen weekend de update op mijn Apple Watch gedaan “WatchOS11.1” en krijg ik geen berichten binnen op een enkele keer na. De instellingen opnieuw bekeken maar alles staat goed. Apple Watch helemaal leeg gemaakt en opnieuw gedaan, maar helaas blijf het probleem behouden. 

Als ik via de rechterknop op de Watch onder abonnement kikt, dus kopje status, staat daar geen verbinding. Als ik dan paar keer erop druk dan verbind de Watch. Heeft het daar mogelijk mee te maken? en wat kan ik doen om weer mijn berichten die ik op mijn Iphone krijg ook weer op mijn Apple Watch te krijgen en/of te zien. 

Onlangs mijn Apple Watch 2 Ultra geïnstalleerd en kreeg gewoon alle meldingen binnen die ook op mijn Iphone binnenkwamen. Nu heb ik afgelopen weekend de update op mijn Apple Watch gedaan “WatchOS11.1” en krijg ik geen berichten binnen op een enkele keer na. De instellingen opnieuw bekeken maar alles staat goed. Apple Watch helemaal leeg gemaakt en opnieuw gedaan, maar helaas blijf het probleem behouden. 

Als ik via de rechterknop op de Watch onder abonnement klikt, dus kopje status, staat daar geen verbinding. Als ik dan paar keer erop druk dan verbind de Watch. Heeft het daar mogelijk mee te maken? en wat kan ik doen om weer mijn berichten die ik op mijn Iphone krijg ook weer op mijn Apple Watch te krijgen en/of te zien. 

Hallo ​@Abels, is natuurlijk lastig en vervelend als de meldingen niet binnenkomen op jouw Watch. Juiust om wel meldingen te ontvangen draag je zo'n horloge. 

Ik ben wel benieuwd of er wel meldingen binnenkomen als jij dus op de verbinding zelf weer tot stand hebt gebracht door bij het kopje "Status" te drukken en dat de Watch dus wel weer verbinding maakt. 

Als ik op status druk gebeurd er niet veel. Als ik mobiel netwerk even uit zet op mijn Watch en dan weer aan dan gaat status op verbonden en krijg ik wel berichten binnen. Dit gebeurd dus met regelmaat. Lijkt mij dat status op verbonden moet blijven staan. 

De status zou inderdaad op verbonden moeten blijven. Ergens wordt dus regelmatig de verbinding onderbroken. De oorzaak hiervan is zo lastig aan te geven. Het beste kan er door een KPN klantenservice medewerker een analyse gedaan worden terwijl deze in direct contact met jou staat. Voor dit probleem kun je dan ook een belafspraak maken met de klantenservice, zodat het probleem verder bekeken kan worden door onze technische dienst. 

Is het ook mogelijk om langs de winkel te gaan? dan kunnen ze de Apple Watch ook fysiek zien. 

Zeker kun je ook langs een KPN winkel bij jou in de buurt

Reageer