Skip to main content
Vraag

Apple Watch configureren met mobiel netwerk lukt niet

• January 8, 2025
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

Zaterdag 4 januari mijn nieuwe Apple Watch SE cellular gekregen en vanaf zaterdag heb ik alle stappen doorlopen om mijn Apple Watch SE cellular te koppelen aan mijn abonnement. Ik heb de optie multisim activeren uitgevoerd en kreeg een fout melding. Probeer later nog eens. Ik heb een eSIM en het lukt maar niet om te activeren. 

aantal keer mijn Watch losgekoppeld van mij iPhone, iPhone en Watch opnieuw opgestart, niks lukt. 

KPN klantenservice ziet dat de multisim niet actief is en het is niet mogelijk om dit nog een keer uit te voeren op mijn Apple Watch 

Wie kan mij helpen? 

deze stappen heb ik uitgevoerd en krijg een melding, probeer later nog eens. Klantenservice kpn zegt dat het 5 dagen kan duren voordat de multisim actief is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

Hier iemand met hetzelfde probleem:

Kan inderdaad 3 tot 5 werkdagen duren.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@Pelu87 welkom op de KPN Community! Wat frustrerend zeg, betreft het een nieuw mobiel abonnement of heb je deze al een tijdje? Zou je anders ook eens jouw profiel kunnen aanvullen? Dan kijk ik even met je mee!