Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch heeft geen internet in Turkije terwijl iPhone met Turkije Bundel wel werkt

• August 7, 2026
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Hi,

ik heb een Apple Watch Ultra 3, ben momenteel in Turkije en heb een Turkije bundel.

Op mijn iPhone heb ik internet op 5G, op mijn watch nier. Ik heb wel netwerk maar geen verbinding op mijn watch. Dataroaming staat aan op de Watch.

Beide apparaten heb ik al meerdere keren uit en aan gezet en dataroaming ook.

Wat kan dit zijn?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@steve1234567890, welkom op onze community! Wat vervelend dat je geen verbinding krijgt met je horloge. Ik heb hier niet een standaard oplossing voor, heb je al verschillende lokale netwerken geprobeerd? Je kunt ook nog checken of de APN op je horloge wel op Internet staat in plaats van portalmmm.nl (en anders zou je die nog kunnen proberen)

Niet specifiek over roaming met multisim maar op onze kennisbank kun je alles over roaming vinden:

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2026

Hoi ​@steve1234567890, welkom op onze community! Wat vervelend dat je geen verbinding krijgt met je horloge. Ik heb hier niet een standaard oplossing voor, heb je al verschillende lokale netwerken geprobeerd? Je kunt ook nog checken of de APN op je horloge wel op Internet staat in plaats van portalmmm.nl (en anders zou je die nog kunnen proberen)

Niet specifiek over roaming met multisim maar op onze kennisbank kun je alles over roaming vinden:

Hi Thomas,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb niet verschillende netwerken geprobeerd, dat moet ik op mijn iPhone selecteren denk ik dan? Want die optie heeft de Apple Watch niet volgens mij? 

Op de telefoon staat de apn op internet, ook dat kan ik volgens mij niet op de Watch checken / aanpassen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh ik zie het, je stelt het op je telefoon in en het horloge moet het dan overnemen geloof ik. Set up cellular on Apple Watch - Apple Support
Als die op Internet staat moet het goed zijn, kun je anders eens een netwerk proberen van een andere lokale provider? Ik heb er niet echt een verklaring voor waarom het niet zou werken met je horloge

Hi Thomas,

Oke raar. Ik ben nu niet meer in Turkije helaas dus kan het niet meer testen.