Skip to main content
Vraag

Apple Watch heeft sinds vandaag geen verbinding meer met KPN Netwerk

• November 26, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Vandaag heeft mijn Apple Watch de hele dag al geen connectie met het KPN-netwerk kunnen krijgen. Werkt al een jaar gewoon goed, maar vandaag dus geen verbinding. Weet iemand of er een soort storing is of zo?

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@BartMichiel, ik heb even voor je gekeken maar er is zover ik weet geen storing met multisim op de Apple Watch. Heb je jouw watch ook al eens opnieuw opgestart? Vaak wil dit helpen om opnieuw te verbinden met het netwerk.

• Auteur
  • Topper
  • November 28, 2025

Denise, dankjewel! Dat had ik uiteraard al een paar keer geprobeerd. Heeft niet geholpen.

Ik heb inmiddels mijn multisim-abbo maar beëindigd. Het is technisch gewoon een te groot drama. Eerst duurt het weken en vele contacten met support vóórdat het überhaupt een keer werkt, dan werkt het af en aan wel of niet, of met grote vertraging, en gewoon ook heel vaak niet. Twee dagen lang geen enkele verbinding, geen enkele mogelijkheid om contact te krijgen met KPN support (ja, na veel zoeken en onzinnige bot-rondjes de mogelijkheid om een terugbelafspraak in te plannen 😖). Zo is het niet bruikbaar. 

Het opzeggen/uitzetten was trouwens binnen een minuut geregeld. Dat wel…

Jammer. Een jaar lang voor niets een duur KPN-abbo gehad, want buiten multi-sim heb je dat echt nergens voor nodig. Dus: doei!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat jammer dat je zoveel problemen met multisim hebt ervaren, ​@BartMichiel. Ik snap dat je dan de keuze maakt om deze te stoppen. Opnieuw activeren zou er ook weer voor moeten zorgen dat de multisim werkt, maar ik begrijp dat je daar geen zin meer in hebt, jammer. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.