Skip to main content

Hallo,

Ik heb contact gehad met de klantenservice helaas kom ik niet verder. Ik heb een Apple Watch met multisim, echter is deze vervangen door Apple en nu krijg ik met geen mogelijkheid de Multisim geactiveerd omdat deze gekoppeld zit aan de oude watch. Ik kan deze dus niet loskoppelen.

Kan iemand op het forum hierbij helpen? ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld hiervoor. De klantenservice blijft aangeven dat dit via de watch moet, maar deze heb ik dus niet meer.

Alvast bedankt!

@Remco_ Kan jij hier eens naar kijken? Bij meerdere gevallen zie ik dat jij de multisim god bent en het wel voor elkaar krijgt :-)

thanks alvast!

Het is gelukt, je kan hem bij de simkaart instellingen zelf uitzetten kwam ik net tot ontdekking! 

Hi ​@Remyj9q en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. 😁

@Remco_ Kan jij hier eens naar kijken? Bij meerdere gevallen zie ik dat jij de multisim god bent en het wel voor elkaar krijgt :-)

Haha, die geef ik even persoonlijk aan hem door. Kan hij die pluim in zijn hoed steken!

Reageer