Goedendag, vanuit 0800-0402 (de medewerker van KPN) het advies gekregen om mijn vraag hier te stellen.
Onlangs van de iPhone 12 mini over gestapt naar de iPhone 15 pro. Werkte allemaal perfect en alles vrij direct over kunnen nemen via iCloud, waarna ook mijn applewatch prima beleef functioneren ook zonder Bluetooth verbinding met de iPhone 15.
Echter is de volgende dag mijn telefoon kapot gevallen en deze opgestuurd ter reparatie. Bleek niet te repareren en een nieuwe iPhone 15 gekregen.
De nieuwe iPhone 15 via een back-up uit de iCloud ook weer snel geprogrammeerd. Echter nu is de applewatch niet mee genomen, waardoor ik deze handmatig leeggemaakt heb en opnieuw heb gekoppeld aan de nieuwe iPhone.
Dit werkte prima in de zin dat de alle applesoftware naar behoren weer werkt, echter de mobiele KPN verbinding via Multisim werkt niet meer.
Contact gezocht met de KPN, “oh dan moet ik multisim even stopzetten en dan kunt u hem opnieuw activeren” zogezegd zogedaan, echter hierna koppelt laad de applewatch de mobiele gegevens niet meer en krijg ik de volgende
wie oh wie kan mij een werkbare oplossing bieden?