Hi,
ik heb een apple watch ultra 2 gekocht via kpn (icm met iphone 15 pro, ook gekocht via kpn). Multisim abonnement is geactiveerd en de stappen zijn volgens het boekje doorlopen (kan ook niet echt anders bij apple producten).
De apple watch is echter alleen via de telefoon verbonden met internet, niet via het mobiele netwerk (cellular logo blijft wit op de apple watch, ook als de verbinding met de telefoon is verbroken).
Het viel mij op dat de aanbiederinstelling op de apple watch KPN NL27.0 is (wat een veel lager getal is dan de voorwaarden. Ik kan deze aanbiederinstelling helaas niet updaten. Het probleem lijkt gelijk aan dit topic, echter zie ik daar helaas geen antwoord.
Ik heb telefonisch contact gehad met KPN klantenservice, toen is het abonnement gedeactiveerd en heb ik ook het horloge losgekoppeld en opnieuw geïnstalleerd, na periode van ongeveer 4 uur wederom multisim activatiestappen doorlopen en wederom aanbiederinstelling KPN NL 27.0 gekregen. Nogmaals telefonisch contact gehad met KPN klantenservice, de tip gekregen om naar een fysieke KPN winkel te gaan. Gister bij een fysieke KPN winkel geweest (Arnhem), maar zij konden mij ook niet helpen met dit probleem.
Ik neem aan dat ik een update van de aanbiederinstellingen nodig heb (bijv naar KPN NL 57.0 zoals op mijn telefoon). Hoe kan dit worden opgelost? De kpn winkel gaf aan dat wellicht een klacht moet worden gemaakt voor dit probleem, ik heb geen idee. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik kan het abonnement opzeggen, maar ik zou graag gebruik maken van de multisim.
Bij voorbaat dank,
groeten,
E