Skip to main content

Mijn vrouw heeft deze week haar Apple Watch SE gekregen, en direct via ons abonnement Multisim geactiveerd. Zodat zij haar telefoon thuis kan laten maar wel bereikbaar is buiten de deur. Alleen is er een probleem dat als de Watch op 4G staat telefoontjes niet binnenkomen, er wordt direct overgeschakeld op de voicemail. Ze kan wel zelf bellen met haar watch en berichten komen ook binnen. Alleen geen enkel telefoontje komt op de Watch op 4G binnen. 

Als de telefoon en watch thuis via zelfde wifi zijn gekoppeld gaat het wel goed.

Zowel de telefoon (13) en watch zitten op de nieuwste software, ik heb de watch al teruggezet naar fabrieksinstellingen, losgekoppeld van de telefoon en opnieuw gekoppeld maar niks werkt.

Wie heeft de oplossing want dit is heel frustrerend?

Goedemorgen @Rosmalen01 en welkom hier op ons forum :)

Heb je deze problemen nog op weten te lossen? Je kan anders eens testen of het deactiveren en opnieuw aanzetten van Multisim dit voor je oplost! Iets anders kan ik zo snel ook niet bedenken, zeker gezien de doorlopen stappen die je al hebt beschreven. 


We zijn naar de KPN XL winkel in Den Bosch geweest en daar hebben ze meegekeken naar alle instellingen. Alles stond goed met de multisim. We hebben wat testjes gedaan met aan en uitzetten van de telefoon, uitzetten van bluetooth en dan bellen en daarna gaat het goed.

Nog niet alle appjes komen binnen maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een instelling in Whatsapp.


We zijn naar de KPN XL winkel in Den Bosch geweest en daar hebben ze meegekeken naar alle instellingen. Alles stond goed met de multisim. We hebben wat testjes gedaan met aan en uitzetten van de telefoon, uitzetten van bluetooth en dan bellen en daarna gaat het goed.

Nog niet alle appjes komen binnen maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een instelling in Whatsapp.

Fijn om te lezen dat je in de XL winkel zo goed bent geholpen en dat het nu goed lijkt te gaan @Rosmalen01!

Mocht je toch nog (of weer) tegen problemen aanlopen dan denken we altijd graag met je mee :)


@JanZ_ zou je mij misschien kunnen helpen met een Multisim probleem. Mijn topic is door een moderator gemarkeerd als opgelost maar mijn probleem is nog niet opgelost. Waarschijnlijk zien jullie hem daarom niet meer.

 


@JanZ_ zou je mij misschien kunnen helpen met een Multisim probleem. Mijn topic is door een moderator gemarkeerd als opgelost maar mijn probleem is nog niet opgelost. Waarschijnlijk zien jullie hem daarom niet meer.

 

Goedemorgen @Komadi!
Ik lees net in een ander topic dat je probleem inmiddels is opgelost omdat in de winkel bent geweest. Fijn om te lezen :)