Skip to main content

Hallo ik kan multisim niet installeren op mijn Apple Watch 7 werkt vroeger gewoon normaal maar heb nieuwe telefoon iPhone 13 heb mijn eSIM daar op werkt well maar Apple Watch multisim krijg ik dit ik zit op nieuwste versie heb beide gereset eSIM opnieuw installeren help ook niet en ik heb ook multisim uit gedaan helpt ook niet

Goedemorgen ​@Kilian Balaguer , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Helaas een bekend probleem en onze Technische Dienst is hiervan de hoogte. Er wordt hard aan een oplossing gewerkt en ik hoop oprecht dat deze snel er is🙏🏻 Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak! 

Goedemorgen ​@Kilian Balaguer , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Helaas een bekend probleem en onze Technische Dienst is hiervan de hoogte. Er wordt hard aan een oplossing gewerkt en ik hoop oprecht dat deze snel er is🙏🏻 Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak! 

En Warner denk u dat het gefixt woord?

Al een update over dit fenomeen 

Ik loop tegen het zelfde euvel 

Zou fijn zijn wat te horen van KPN

Hoi ​@Kilian Balaguer en ​@Eenmannetje , helaas nog geen update. Technische Dienst heeft dit als hoogste prioriteit in beheer en zodra we meer weten , zullen we dat hier uiteraard met jullie delen! 

Hi ​@Kilian Balaguer en ​@Eenmannetje! We krijgen inmiddels enkele signalen op de Community binnen dat het weer werkt. Wat als jullie het nogmaals proberen? Lukt het nu wel?

Reageer