Skip to main content

Hoi

ik wil de ultra Watch 2 bestellen, alleen je kan nergens de maat van het bandje aanklikken. Welke maat zit er dan bij?

Goede vraag. Ik kan de maat van het bandje ook nergens vinden 


De maat staat onderin onder het kopje “Jouw Keuze” als je “Smartwatch per maand” openvouwt

 


Leuk maar hoe passen we dat aan?


Leuk maar hoe passen we dat aan?

Niet, dat is de band die er standaard bij geleverd wordt. Er is geen keuze qua maat alleen qua type. Je vroeg welke maat er dan bij zit en daar heb je dus antwoord op.


Klopt, en hoe pas ik dan het verzendadres aan, die staat op een adres waar ik al 5 jaar niet meer woon. In alle andere apps/mijn kpn staat het wel goed. Heb hier 2 jaar geleden ook al over gebeld en alles. Toen heel nieuw contractnummer gekregen, en staat alles goed. Totdat ik dus deze horloge bestel en weer dat oude adres ineens opdoekt, die je dan ook niet kan aanpassen, ook zoiets raars 


Klopt, en hoe pas ik dan het verzendadres aan, die staat op een adres waar ik al 5 jaar niet meer woon. In alle andere apps/mijn kpn staat het wel goed. Heb hier 2 jaar geleden ook al over gebeld en alles. Toen heel nieuw contractnummer gekregen, en staat alles goed. Totdat ik dus deze horloge bestel en weer dat oude adres ineens opdoekt, die je dan ook niet kan aanpassen, ook zoiets raars 

Ik denk niet dat de moderators hier dat voor je kunnen aanpassen het best en het snelst is dat te regelen via 0800-0402. Succes.


waar vindt je de maat van het Alpine bandje als je in 1 keer wilt betalen ipv per maand?


laat maar, gevonden