Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra 3 verkrijgbaar

• September 11, 2025
  • 9 reacties
  • 748 keer bekeken

Komt de Apple Watch Ultra 3 beschikbaar via KPN met multisim? En zoja, voor welke prijs zou deze beschikbaar komen. Het viel me op dat de ultra 2 al een hele lange tijd voor €720 beschikbaar was, zou dit met ultra 3 ook zo zijn, of gewoon de reguliere €899?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@reneajax ,

Op dit moment nog niet, maar ik zie al wel een vermelding staan op de website: 
https://www.kpn.com/apple/apple-watch

Even geduld dus nog….

Apple Watch Ultra 3

De meeste (sport) functies

Hiken, duiken of reizen? De Apple Watch Ultra 3 gaat mee op avontuur!

Dunste randen, grootste scherm

Batterij gaat tot 42 uur mee

Satelliet- en 5G-verbinding

Hoi ​@reneajax, goede vraag!

Klopt, onze website wordt nog bijgewerkt 😊. Je kunt de nieuwe Apple Watches vanaf morgen (12 september) bij ons pre-orderen, en de normale verkoop start op 19 september! Hou deze pagina in de gaten voor de details: Apple Watch met abonnement KPN.

De website is bijgewerkt. Je kunt nu jouw pre-order plaatsen.

Apple Watch met abonnement KPN

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 11, 2025

Hallo ​@reneajax ,

Even geduld dus nog….

Apple Watch Ultra 3

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Klopt, onze website wordt nog bijgewerkt 😊. Je kunt de nieuwe Apple Watches vanaf morgen (12 september) bij ons pre-orderen, en de normale verkoop start op 19 september! Hou deze pagina in de gaten voor de details: Apple Watch met abonnement KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Hallo ​@reneajax ,

Even geduld dus nog….

Apple Watch Ultra 3

De website is bijgewerkt. Je kunt nu jouw pre-order plaatsen.

Apple Watch met abonnement KPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

Ik zie het inderdaad. Ga hem zeker bestellen! Is het toevallig ook mogelijk om het ocean bandje in het zwart te krijgen ipv blauw? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 12, 2025
Design

Horlogekast materiaalTitanium

Band kleurZwart

Kleur van het productZwart

Bij de specificaties staat één kleur : Zwart  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

Ik zie het inderdaad. In het winkelmandje is het zwart. Bedankt, ik heb ze besteld!

• Slimmerik
  • February 16, 2026

Hoi, ik wil graag de Ultra 3 bestellen, maar waarom zijn niet alle kleurencombinaties en/of maten van de bandjes beschikbaar?

En kun je al gebruik maken van 5G op de Ultra 3 via KPN?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 16, 2026

Voor een zéér ruime keus in bandjes, kleuren en modellen kan je het beste gaan naar Amac of als je in de randstad woont bij een van de Apple Stores (Amsterdam, Haarlem of Den Haag). 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi, ik wil graag de Ultra 3 bestellen, maar waarom zijn niet alle kleurencombinaties en/of maten van de bandjes beschikbaar?

En kun je al gebruik maken van 5G op de Ultra 3 via KPN?

Hoi ​@rsnhakan 

KPN heeft voornamelijk de meest gangbare kleuren bandjes in het assortiment in combinatie met de Apple Watch Ultra 3, dat zijn 7 verschillende kleuren bij dit model.
Dit doen trouwens de meeste providers en andere verkooppunten van de Apple Watch Ultra 3, vaak ook omdat Apple zo stimuleert om een losse bandje te bestellen/kopen.

In de losse verkoop kun je dan zelf een andere kleur bandje kopen, bijvoorbeeld bij de winkels van Amac of de Apple Store waar mede community lid ​@driemaster naar refereert.

Zelf heb ik de Apple Watch 3 ook bij KPN besteld in combinatie met de multisim, en daar vervolgens los een nieuw bandje voor besteld in de kleur die ik graag wilde.

Het is helaas (nog) niet mogelijk om gebruik te maken van 5G op de Apple Watch Ultra 3, omdat deze functie nog niet beschikbaar is in Nederland.
Je maakt dus gebruik van het 4G netwerk, en dat werkt ook prima kan ik je uit eigen ervaring melden.

Het is momenteel onbekend, wanneer je wel gebruik kunt maken van het 5G netwerk in combinatie met de Apple Watch Ultra 3 (geldt voor alle drie de Nederlandse mobiele netwerken).