Skip to main content

Weet iemand waarom applewatch (volte) niet werkt in Slovenië? Volgens medewerker bij kpn klantenservice zou het moeten werken. 
applewatch springt na opstarten kort op mobitel maar vervolgens geen bereik.

(Iphones hebben hier wel 4g bereik)

@Samni Omdat je schreef dat jouw telefoons vol 4G hebben, dacht ik dat je iphone in de buurt heb. Als je jouw iphone toch heb, kan je in field test mode " *3001#12345#*” checken, welke lte-band jouw iphone gebruikt en signaal-sterkte. iPhones ondersteunen meer 4G-banden dan smartwatches, waarschijnlijk is de 4g-banden voor smartwatch heel zwaak maar voor iPhone toch sterk genoeg.


Beste @Samni, hoe staat het er nu voor met de Apple Watch? Voor zover ik weet, moet er geen verschil in bereik zijn tussen de Watch en een iPhone. Het roamen met de Apple Watch zou mijns inziens gewoon moeten werken! Je kunt het beste even contact opnemen met ons via Facebook of X (of bellen met +31612001200). Mijn collega's kunnen dan indien nodig, direct een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Via de community heb je, zoals je gemerkt hebt, vooral contact met andere klanten. Hierdoor is het niet echt een geschikt medium om een ticket aan te maken. 


@Marcia van KPN Dank je voor de reactie. Ik zal morgen telefonisch contact opnemen want voor meer dan een week heb ik inderdaad geen werkende apple watch in slovenie


Reageer