Skip to main content

Waarom lukt het niet mat automatisch incasso, al keer of 5 geprobeerd.sinds Telfort over is gegaan naar kpn.

ook al gebeld, nou ook fijn 1€ per minuut, schandalig dat een klant jullie niet normaal kan bereiken, ook niet via chat

*admin: afgesplitst

Hallo @Jenniekuh , KPN bellen, 0800 0402, kost niets.

Wat gaat er fout met de automatische incasso?

De bankrekening is gewijzigd van Telfort naar KPN zoals ook bijtijds meegedeeld is.

Jouw bank zou jou hoogstens een seintje kunnen geven dat iemand (KPN dus) probeert te incasseren, terwijl jij daar nog geen toestemming voor gegeven hebt, even accorderen en de incasso loopt.

 


Welkom bij ons op het forum @Jenniekuh. Bij de overgang van Telfort naar ons is het rekeningnummer gewijzigd zoals Jan al zegt. Heb je al contact gehad met de bank om te kijken of daar mogelijk een blokkade op staat? Als je dat hebt gedaan en er is geen blokkade kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik met je meekijken. 


Ik heb de bank gebeld en volgens hun moet ik formulier invullen om automatische incasso te doen.

Maar de bank zegt ook dat ik kan vragen of jullie die sturen.

groet jennie


Op basis hiervan is het alleen niet duidelijk wat voor formulier ze precies bedoelen, hebben ze daar meer over gezegd @Jenniekuh? En zou je jouw gegevens ook nog kunnen toevoegen aan het forumprofiel? Zonder kan ik het abonnement niet vinden en niet met je meekijken.