Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso en zelf betalen

  • January 23, 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Arie Bloemhard gezien er geen enkel E-mail adres beschikbaar is wil middels mijn onderstaande E-mail adres xxxxx open-en kenbaar onder de aandacht brengen met het verzoek aan KPN forum. Het gaat over het zelf betalen van een KPN factuur niet via automatisch incasso maar dat het zelf regelt via je eigen rekening.

AA Bloemhard KPN mobiel klantnr xxxxx factuur xxxxx voor dat u €9,13 per incasso automatisch van mijn rekening afhaalt op 23 januari 2020 deze rekening heb ik reeds betaald op 15 januari 2020 op rekening xxxx. Dit doe ik maandelijks perodiek op de 15e van de maand. Ik hoop dat ik voldoende heb Ingelicht en dat ik niet meer mijn factuur dubbel betaald ik Weet niet of dit mag volgens de KPN regels. 

admin: bericht aangepast. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @EagleKPN . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat jij zelf je betalingen wil beheren. Dat kan voor mobiel. Er zijn wel een paar kanttekeningen.

In principe betaal je bij KPN via automatische incasso. Als je een nieuw mobiel abonnement afsluit zul je dit de eerste 4 maanden moeten doen. Daarna is er een optie om voor acceptgiro te kiezen. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden. Te weten 1,95 per maand. De huidige manier is denk ik niet heel handig. Daar heb je veel werk van. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • January 23, 2020

Hallo @EagleKPN , volgens mij kun je bij KPN alléén maar per automatische incasso betalen.

Als KPN accept-giro's nog ondersteunt zullen er ongetwijfeld maandelijkse administratiekosten bij zitten.

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2020

Hoi @EagleKPN . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat jij zelf je betalingen wil beheren. Dat kan voor mobiel. Er zijn wel een paar kanttekeningen.

In principe betaal je bij KPN via automatische incasso. Als je een nieuw mobiel abonnement afsluit zul je dit de eerste 4 maanden moeten doen. Daarna is er een optie om voor acceptgiro te kiezen. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden. Te weten 1,95 per maand. De huidige manier is denk ik niet heel handig. Daar heb je veel werk van. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.