Skip to main content
bij mij is het ook zo, ben al week bezig me gegevens in te voeren,

om per sms te opwaarderen. lukt niet tot hedent



Nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @moeps . Welkom op het forum!

Dat lijkt me erg hinderlijk! Staat het bij jou ook nog op acceptgiro? Of is er iets anders aan de hand?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
wat moet ik aanvullen dan. het werd altijd automatisch van rek gehaald. ik krijg ook dat ik geregistreerd staat, maar de betalings gegevens kan ik niet opslaan, sinds jullie samen gegaan zijn
Als je in mijn vorige berichtje op dat blauwe 'je profiel' klikt. Kom je in je klant overzicht. Als je wilt mag je daar in ieder geval postcode plus huisnummer invullen. Liefst zoveel mogelijk klant gegevens.

Wat bedoel je met samen gegaan? Kom je wellicht van telfort? Je schrijft over per SMS opwaarderen. Dat doet mij vermoeden dat het over prepaid gaat? Klopt dat? In dat geval graag je mobiele nummer in je profiel vermelden. Maak je ook gebruik van de prepaid app?
ik was bij telfort. ik heb nog ouderwetse tel, zonder internet. het gaat over prepaid. ik heb profiel aan gepast, moet je maar ff kijken. ik heb geen app,
Dank voor de gegevens. Ik kan nu je prepaid abonnement vinden. Momenteel staat er nog ongeveer 20 euro beltegoed op.

Ik begrijp dat het opwaarderen niet altijd lukt?

Ben jij met dit proces (zie onderstaand) bezig geweest? Kun je in dat geval aangeven waar het misgaat?





Eenvoudig per sms opwaarderen via 1299


  1. Meld je eenmalig aan via MijnKPN Opwaarderen.
  2. Je ontvangt een pincode.
  3. Om op te waarderen stuur je een gratis sms naar 1299. Bijvoorbeeld: om € 10,- op te waarderen met pincode 1234 verstuur je de volgende sms: 'PLUS 10 1234'.
  4. Je beltegoed wordt direct opgehoogd.
  5. Het geld wordt van je bankrekening afgeschreven.
  6. Na ontvangst van de persoonlijke code, kun je op elk moment opwaarderen via sms. Tip: je pincode wordt als laatste getoond in het betaalkenmerk.

het gaat er om, ik moet een code. oke, maar ik moet eerst betalings gegevens opgeven. als ik op opslaan klik, dan krijg ik melding, dat er technishe storingis, Ze kunnen mijn gegevens niet ophalen. I Dus kan ik ook geen code krijgen. kpn opwaarderen heb ik geprobeerd
Oei. Kun je vertellen met welke browser je dit probeert? Mocht je keuze hebben tussen browsers, zou je dan eens een andere browser kunnen proberen?

Als het niet lukt, kunnen we afspreken dat ik je op een afgesproken tijdstip even bel. Gaan we samen kijken of we het werkend kunnen krijgen 🙂
smsen doe ik op mn mobiel. volgens mij snap je het niet. andere browser heb ik niet.
Zal ik je vanmiddag even bellen? Ik denk dat we elkaar beter begrijpen als we even met elkaar spreken :-)

Het mag ook een andere dag. Wat jou uitkomt. Liefst dan even via een vast nummer, dan kunnen we gelijk naar je mobiel kijken.
bel v middag maar. xxxxx
mag ook nu. zie maar
Leuk om even met jou en je man gesproken te hebben 🙂 Helaas kregen we het niet voor elkaar en ik begin te vermoeden dat er ergens aan onze kant iets niet goed zit. Ik ga een technische melding maken naar onze achterliggende afdeling. Ik houd je op de hoogte! Fijne dag!