Skip to main content

Destijds heb ik een automatische incasso van 7,50 euro aan KPN verstrekt om mijn tel.nr. te behouden. Thans ben ik met alles terug bij KPN, maar het lukt op geen enkele wijze om van die incasso af te geraken. Al 4 maal heb ik gebeld en telkens loopt het fout. Ze beloven die incasso eruit te gooien. In plaats daarvan krijg ik de vreemdste emails van KPN. In 1 email stellen ze zelfs vast dat ik problemen heb met betalen. In een andere email krijg ik de mededeling dat mijn email adres is aangepast. Iets waarover ik totaal niet heb gebeld. Zo juist nog maar eens gebeld. Kom ik bij de technische afdeling uit. Ze zouden me doorverbinden. Ik kom steeds weer bij de technische afdeling uit. Kortom: het probleem wordt niet opgelost. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Je bedoelt waarschijnlijk dat je €7,50 per maand betaalt om je emailaccount te behouden.

Even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections ​@etiennelouis 

Succes.

Hoi ​@etiennelouis. Welkom op de community! Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice. Ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen. Je kan ook een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan wordt je teruggebeld wanneer het jou goed uitkomt. 

Reageer