Skip to main content
Beste moderator,



Wil dit graag even onder de aandacht brengen.



Totaal (incl. btw) € 28,28 Het bedrag wordt omstreeks 25 april 2019 automatisch van uw rekeningnummer NLxxxxxxxxxxxx overgeschreven naar rekeningnummer NL83 INGB 0000 3255 13 van KPN Mobiel.



Volgens mij is het vandaag 19-04-2019 dus ik zou het prettig vinden als de KPN zich wil houden aan de gemaakte afspraken.

KPN is dus 7 dagen te vroeg met afschrijven, en dat is echt niet de bedoeling.



Dit is volgens mij niet oké.
Ben je niet in de war met de aangekondigde incasso? Die van mij kreeg ik woensdag in mijn mail. Sinds gister is de aankondiging van incasso in mijn Rabo app zichtbaar, wordt a.s. Dinsdag zoals vermeld op de nota gewoon geïncasseerd,...
Hoi @JeroenB22,



Nee niet in de war.



Overzicht laatste facturen




  • Mobiel
  • 06 xxxxxxxx
  • betaald
  • 18 apr 2019

Het is geen probleem wat saldo betreft.

Het is een probleem omdat betalingsafspraken niet voor niets gemaakt worden.

Kan mij voorstellen dat het voor andere contractanten wel problemen kan opleveren.
Raar ja!
Raar ja!



Ja dat is raar en erg vreemd.

Het is wel de eerste keer dat ik dat meemaak.
Goedemorgen @genetic, bedankt voor je bericht!



Wat een rare situatie, dat de incasso opeens naar voren verplaatst is.. Ik heb meteen even gekeken, en het zou inderdaad omstreeks de 25e geïncasseerd moeten worden. Ik ga er vanuit dat het een incident is, kunnen we afspreken dat we de incasso van mei even in de gaten houden? Mocht het hier nogmaals mis gaan, trek dan even opnieuw aan de bel dan gaan we kijken wat er fout gaat!
Is goed Susan.

Laten we het zo afspreken.



Heb fijne feestdagen
Uiteraard hetzelfde gewenst!!🐰

Reageer