Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met KPN

al half jaar aan het bellen of aub automatische incasso geregeld kan worden. Alles wordt steeds aangehinkt door de kpn. Resultaat nul, nul! Banksaldo is oké geen bankblokkade maar een arrogante kpn club die niks kan. Nu aftellen en op naar zigo!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @KPN ellende . Welkom op het forum.

Vervelend dat er dingen misgaan. Ik weet nog niet precies wat er aan de hand is. Kun je toelichten wat er aan de hand is?


Ik ben in juli overgestapt naar kpn (internet en tv).

je mag verwachten dat automatische incasso mogelijk zou zijn. Helaas. Bij aanmelden en al tientallen keren gebeld nog maandelijks een factuur.

iedere keer wordt er door een medewerker aangegeven dat het vinkje weer aangezet is.

het banksaldo is goed, automatische incasso is voor kpn niet geblokkeerd, bank kan niks doen.…

volgens mij is dit duidelijk genoeg dat het simpel inhouden van een maandelijks bedrag voor de kpn te moeilijk is. Medewerkers werken mi ook niet mee.

de vraag is of kon mij aan een jaarcontract kan houden? Mi hebben we toch een wederzijdse verplichting. Ben het zat:-(


Dat is maandelijks een factuur krijgt, dat klopt.

Maar wordt ie vervolgens niet automatisch een week later afgeschreven? Maar moet je het zelf overmaken?
Als je aangegeven hebt dat het eraf gehaald mag worden maar je krijgt een acceptgiro dan klopt dat niet.

Heb je een papieren factuur? Of uitsluitend e-mail? Bij die laatste zou het sowieso met aut. incasso moeten gaan. Ongeveer een week na ontvangen v.d. factuur.


Dank voor de update, @KPN ellende . Dus als ik het goed begrijp krijg je maandelijks een factuur + acceptgiro? En wordt het niet automatisch afgeschreven? Je hebt ook contact gehad met je bank en er is geen mandaat ingetrokken? 

Ik wil het graag verder voor je onderzoeken. Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Mijn profiel is bijgewerkt. Ik ben ook van deze wereld en krijg idd een rekening en maandelijks een betalingsherinnering en ja er wordt dus niks afgeschreven anders zou ik geen probleem hebben. Daar ben ik niet van gecharmeerd. Volgens mij is het helder.

 


Helaas zie ik geen gegevens in je profiel, @KPN ellende . Misschien ben je vergeten om het op te slaan? (rechtsonder linksonder )

Kun je nog een poging doen en mij daarna een seintje geven? Ik kan en mag je niet helpen als ik niet je gegevens heb. 


Psst. Andere "rechter”kant.


Oops. Ik ben in de war met de interne interface. Ik pas het aan om niet nog meer verwarring te veroorzaken. THnx, Peter


Kan aan mij liggen maar in mijn kpn app is alles ingevuld 

adres

naam

telefoonnummer

bankgegevens etc

ik zal wel gek zijn

maar wat moet ik nog meer om eenvoud een simpele incasso te regelen. Pffff


Het gaat om het profiel op het forum, @KPN ellende . Excuses voor de verwarring. 

Die vind je hier: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Kun je die invullen? 


Kan aan mij liggen maar in mijn kpn app is alles ingevuld

Daar mag en kan een KPN moderator niet in kijken i.v.m. de nieuwe AVG die nu een ruim jaar geldig is. Vh. konden ze daar je gegevens inzien.

Overigens gaf Erwin in zijn eerste vraag hierover al duidelijk de link voor het invullen van het forumprofiel. Dat heb je niet goed gelezen, dat kan gebeuren.


Oké gedaan


Dankjewel! Ik heb in de gegevens gekeken. Ik zie dat er al een paar keer contact is geweest. Er wordt in de logs gesproken over heractiveren van het mandaat. Dat is door een collega gedaan. Ik zie wel telkens dat er storneringen plaatsvinden. De reden kan ik lastig achterhalen. één van de codes geeft aan dat het KPN rekeningnummer geblokkeerd is. Het ontbreekt mij aan expertise om dit met zekerheid te kunnen zeggen.

Als ik hier zelf iets aan had kunnen doen, had ik je met liefde geholpen maar dit is een collections aangelegenheid. Zij weten van de hoed en de rand.

Mijn advies is om 0800 0402 te bellen en ‘collections’ in te spreken. Deze afdeling heeft de kennis en knowhow om hier een goed advies in te geven en desnoods een aanpassing te doen. Het nummer is gratis.