Skip to main content

Hi,

 

Met het thuiswerken bel ik iedere dag in op een telefonisch conference nummer. Dat is een algemeen 088 telefoonnummer, gevolg door een tien cijferige code, gevolg door een #, gevolgd door een vier cijferige pincode, gevolgd door een #. 

 

Nu mijn vraag; is het op een of andere manier mogelijk om het nummer te bellen en daarna direct de acties uit te laten voeren door de telefoon zelf? 

 

Ik heb via mijn bankieren app wel eens secure gebeld, dan draait je telefoon het nummer van je bank en achter je nummer staat direct een code die ook telefonisch doorkomt. Helaas kan ik die nu niet achterhalen om als voorbeeld te gebruiken. Heeft iemand een idee? 

Hi @Banse!

Allereerst ben ik benieuwd waarom je dit graag zou willen? Omdat je elke dag dezelfde codes invoert en je je daarom afvraagt of dat stapje niet een stuk makkelijker kan? Of is er een andere reden voor je vraag?

Bij mijn weten is dit niet mogelijk, maar wellicht weten ze hier bij onze servicedesk voor conferencing meer van, die zijn te bereiken via 0800 0156 :relaxed:


Hey @Maja_ ,

 

Klopt, omdat het iedere ochtend dezelfde codes zijn. Voor het gemak, 

 

Maar inmiddels zijn we alweer overgestapt op een ander medium, haha. Thanks voor het reageren. 

 


Ok top dat jullie een beter medium hebben gevonden :smiley:  Graag gedaan en succes met de hele Corona situatie!