Skip to main content

Nadat ik mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd en op opslaan heb gedrukt, blijft toch mijn oude rekeningnummer in mijn gegevens staan. Hoe kan dit opgelost worden?

Groetjes,

Dini

Ā 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @rooieDien! In sommige gevallen duurt het even voordat de gegevens zijn verwerkt. Heb je ondertussen het juiste rekeningnummer bij ons staan? Heb je geprobeerd je rekeningnummer te wijzigen via onze servicepagina? Mocht je het op die manier geprobeerd hebben en het is alsnog niet gelukt zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijken we wat de reden is waarom het wijzigen niet lukt.Ā 


Beste Bram,Ā 

Ik heb via de app mijn bankrekeningnr gewijzigd. Dat heb ik zojuist gedaan. Misschien kun je even kijken.Ā 

Op de servicepagjna kan je niet je bankrek nr wijzigen, alleen je abonnement.

Ā 


De link uit het eerste bericht naar onze servicepagina zou als het goed is direct moeten gaan naar een pagina vanuit waar je je rekeningnummer kan wijzigen. Daarnaast zie ik op je profiel nog geen gegevens. Zou je deze nogmaals kunnen invullen? Dan kan ik eventueel voor je de gegevens aanpassen.


Beste Bram, het lukt niet om via de servicepagina bankrek. te wijzigen. Mijn profiel was al helemaal ingevuld, dus ik begrijp er niets van. Hier nogmaals zojuist mijn juiste rek.nr. ingevuld. Je krijgt dan melding je gegevens zijn verwerkt. Maar dat is niet zo!Ā Pas de gegevensĀ aub aan, want zo komen we geen steek verder. Ik heb er al veel tijd ingestoken. Nu is het jouw beurt.


@rooieDienĀ ik zie op je profiel nog altijd geen gegevens. Ik stuur je hier via het forum even een privĆ©bericht. Als je daarop zou kunnen reageren met je postcode en huisnummer, klantnummer en het huidige en nieuwe rekeningnummer dan regel ik het gelijk voor je.Ā 


Ik heb het voor je in orde gemaakt. Let even goed op of de volgende factuur goed wordt afgeschreven. In enkele gevallen kan het zijn dat de bank pardoes een blokkade doet. Mocht dit zo zijn laat deze dan eerst verwijderen en laat het daarna aan ons weten zodat we de automatische incasso weer kunnen starten. Mocht er op dit moment een openstaande rekening zijn waarbij we al 2 incasso pogingen gedaan hebben zal je bericht ontvangen om hierover een afspraak te maken of deze handmatig over te maken. Daarna moet het dus helemaal rond zijn!