Skip to main content
Beantwoord

Behoud ik 30 GB voor €1,20 per maand bij verlenging?

• May 17, 2026
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Wanneer ik naar verlengingsaanbod kijk dan lijk ik alle extra mbs dus  ik in verleden heb gekregen ((dd 30 mb voor 1,20 p maand te komen vervallen? Dan is verlengen niet echt een optie... klopt dit? Of krijg ik deze extra's ook weer bij verlenging?

Beste antwoord door Joep1965

Nee. Verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement afsluiten met de daarbij behorende voorwaarden. Het kan uiteraard geen kwaad om even te kijken wat de prijs is van een nieuw abonnement met dezelfde bundel(aantalMB's). De prijzen zijn de afgelopen jaren wel wat gedaald.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 17, 2026

Nee. Verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement afsluiten met de daarbij behorende voorwaarden. Het kan uiteraard geen kwaad om even te kijken wat de prijs is van een nieuw abonnement met dezelfde bundel(aantalMB's). De prijzen zijn de afgelopen jaren wel wat gedaald.

Dennisk76
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 17, 2026

Bij verlenging ga je een nieuw contract aan onder de nieuwe of op dat moment van toepassing zijnde voorwaarden. Alles uit het verleden zul je dan verliezen. Want dat zijn de voorwaarden uit het verleden. Alleen jij weet wat voordeliger voor jouw is. Denk dus goed na of je van een verleng aanbod gebruik wilt maken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2026

Dank voor de reacties !

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@lettink99, je vraag was al snel beantwoord zo te zien 🙂 Ik kan bevestigen dat wat Joep en Dennis zeggen klopt, zo'n extra bundel gaat niet mee naar een nieuw abonnement als je verlengt.

Goed kijken wat voor jou de moeite waard is, en mocht je vragen hebben over de mogelijkheden daarbij, schroom niet om het te vragen. We denken graag met je mee zoals je ziet.