Skip to main content
Antwoord

Behoud ik mijn speciale korting als ik mijn mobiele abonnement aanpas?

• October 20, 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Beste allemaal,

Onlangs heb ik speciale korting (50%) ontvangen om mobiel abonnement van KPN te nemen. Mijn vraag is of ik de korting kan behouden als ik tijdens de abonnementsperiode ga upgraden? Van combivoordeel weet ik dat dit kan, maar is dat ook zo met de speciale korting? 

Ik lees het graag.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@LionJarz , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is een goede en ook terechte vraag die ik helaas niet direct (en met zekerheid) voor je kan beantwoorden. Maar iet getreurd; ik wil je adviseren om hier een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. Je wordt dan gebeld (op een door jou aangegeven tijdstip) door iemand die je hier wel alles over kan vertellen! Laat je me wat daar uit is gekomen? Alvast bedankt!

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@LionJarz , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is een goede en ook terechte vraag die ik helaas niet direct (en met zekerheid) voor je kan beantwoorden. Maar iet getreurd; ik wil je adviseren om hier een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. Je wordt dan gebeld (op een door jou aangegeven tijdstip) door iemand die je hier wel alles over kan vertellen! Laat je me wat daar uit is gekomen? Alvast bedankt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Beste Jan,

Bedankt voor uw reactie.

Helaas kan ik niet bellen in verband met mijn doofheid. Ik heb via chat geprobeerd maar helaas is dat ook niet gelukt. Ik word steeds verwezen om te bellen of naar de community te gaan. Zo te zien kan ik niet goed verder geholpen worden en dat is niet de bedoeling van KPN, denk ik zo goed?

Kan ik via de mail o.i.d. verder geholpen worden zodat ik weloverwogen keuze kan maken?

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

LionJarz 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 21, 2025

KPN heeft al dik 15 jaar geen e-mail adres meer voor klantenservice. De chat is alleen een bot, geen mens meer. De chat werkt met AI.

'’Schriftelijk'’ kan het nog via Facebook messengerInstagram en X.com.

En anders kan ​@Jan van KPN het hopelijk alsnog even voor je uitzoeken?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Beste ​@LionJarz via X, Facebook of Instagram kun je ook contact krijgen met KPN of via onderstaande link:

https://kpnteletolk.nl/

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 22, 2025

Hoi ​@LionJarz , in dat geval kan ik heel goed begrijpen dat bellen voor jou niet werkt :(

Als jij je profiel voor me in zou willen vullen en hier een seintje kunt geven zodra je dat hebt gedaan, dan ga ik kijken of ik dit voor je kan achterhalen en daarmee je vraag kan beantwoorden!