Skip to main content
Beantwoord

Bekend nummer blokkeren, ook voor voicemail

• November 24, 2020
  • 1 reactie
  • 1742 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een nummer geblokkeerd zodat ik vanaf dat nummer niet meer gebeld kan worden. Er wordt echter wel doorgeschakeld naar mijn voicemail. Kan ik dat ook nog blokkeren?

De klantenservice van aan dat het niet kan, maar raadde aan hier de vraag ook te posten…

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @skampi, welkom hier. 

Je hebt het nummer opgeslagen en geblokkeerd in jouw toestel. Hij mag jouw toestel dus niet bereiken. Omdat jouw Voicemail aan staat wordt hij daar naar doorgestuurd. Dit omdat het nummer niet op netwerkniveau is geblokkeerd, dit kan ook niet voor een enkel nummer. Maar je kunt de telefonische overlast wel melden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Hoi @skampi, welkom hier. 

Je hebt het nummer opgeslagen en geblokkeerd in jouw toestel. Hij mag jouw toestel dus niet bereiken. Omdat jouw Voicemail aan staat wordt hij daar naar doorgestuurd. Dit omdat het nummer niet op netwerkniveau is geblokkeerd, dit kan ook niet voor een enkel nummer. Maar je kunt de telefonische overlast wel melden.Â