Skip to main content

De vraag vanuit de samenleving om wat vaker te bellen met iemand die alleen thuis zit is hartverwarmend maar heel slecht voor mijn portemonnee merk ik.

Zodra je over je beltegoed heen bent kost het veel. 

Zou het geen fantastisch gebaar zijn van de KPN om gratis beltegoed te doneren in deze tijd. 

Waarom zou kpn dat moeten doen? Bij de supermarkt krijg je toch ook geen gratis toiletpapier?! Laten we vooral allemaal gewoon betalen zodat onze bedrijven een kans op overleven hebben in en na deze crisis en mensen hun baan kunnen behouden. Of dacht u dat die crisis mee gaat vallen?? Overigens geeft kpn al gratis tv zenders in deze barre tijd.


Aangezien we thuis zitten of zoveel mogelijk thuis moeten blijven en toch bijna iedereen over wifi beschikt, kan men gratis gebruik maken van, video bellen via, whatsapp, Skype via de computer, tablet of mobiele telefoon, met de iPhone/iPad heel makkelijk via Facetime/Facetimeaudio

Het idee erachter is goed, aandacht voor de ouderen onder ons, maar het kan echt gratis zonder extra mb’s die in de huidige thuis situatie niet nodig zijn. 


Ha @Bagganz, welkom op het KPN forum. Wat een ontzettend goed idee om in deze tijd van afstand, via andere communicatiemiddelen toch dichtbij te zijn. Laten we allen de eenzaamheid bestrijden door geregeld onze ouderen (en alle andere mensen in onze samenleving met een zwakke gezondheid) te verrassen met een contactmomentje :green_heart:

Ik zie hier al goede tips voorbij komen om op een alternatieve wijze contact te zoeken. Dat kan uiteraard via je vaste (wifi)verbinding zonder limietbeperkingen en/of extra kosten.


Bedankt voor de tips


Reageer