Skip to main content
  1. Ik heb gevraagd of er een bkr registratie is. Er werd aangegeven dat dat er niet was. 
  2. Blijkt dat KPN wel een registratie heeft genoteerd en ze verwijzen me vervolgens naar de BKR die natuurlijk niets met mijn verhaal kan. De hypotheekverstrekker geeft aan dat zij een bevestiging vanuit KPN nodig hebben dat het in gang is gezet/verwerkt om de registratie uit de BKR te halen. (op inlossen te zetten ipv lopend) 
  3. KPN verwerkt snel de registratie (na een paar keer bellen) maar stuurt na menigmaal bellen nog steeds geen bevestiging dat het in gang is gezet. 
  4. Ik zie in de BKR dat het verwerkt is en bel KPN wederom vanwege de simpele bevestiging die nodig is. KPN WEIGERT om de bevestiging te versturen. De bank mag KPN wel bellen is het antwoord. Terwijl ze dondersgoed weten dat de bank de kredietverstrekker niet gaat bellen. 
  5. Ik heb uitgelegd dat de BKR uitdraai niet voldoende is maar dat er tevens een bevestiging nodig is. 
  6. KPN vindt dit onzin. Ondertussen duurt het voor ons alleen maar langer om de hypotheek rond te krijgen en ivm met hoge grond- en bouwrente kan het ons letterlijk geld gaan kosten als ze niet mee willen werken. Voor een simpele e-mail die KPN weigert te versturen. 

Wat is mijn vraag.. Wederom.. Mag ik de bevestiging ontvangen dat jullie het hebben verwerkt? Thank you very much… En ohja, willen jullie je asjeblieft ook schamen? 

Hoi @Sheresade, welkom. 

Wat een rottige situatie. Ik snap dat het heel vervelend is als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Zaken rondom BKR registraties zijn lastig, maar ik wil graag kijken wat ik voor jouw kan betekenen. Daarvoor heb ik natuurlijk wel jouw gegevens nodig, wil je voor mij jouw profiel aanvullen met jouw adres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw rekening nummer in het veld "persoonlijke opmerkingen.” Dit is natuurlijk alleen zichtbaar voor moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!