Skip to main content
Hallo, wij zijn in Georgië en voor vertrek heb ik een belbundel aangeschaft. Nu werkt het bellen en smssen wel, maar we kunnen niet internetten. Ik heb de instructie voor instellingen doorlopen van mijn IPhone SE (dataroaming, automatisch zoeken provider). Wat nu?
Welkom @Benthor! Sorry voor de late reactie. Ik zal controleren of er aan onze kant nog een blokkade actief is voor internetgebruik buiten de EU. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer/06-nummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
oke, heb ik gedaan. Mijn vriend en ik hebben allebei een bundel. Ik heb het profiel aangevuld. (Beide nummers)
Dank! Het is geen netwerkblokkade in ieder geval, administratief ziet alles er prima uit. De bundels zijn ook actief op beide abonnementen.



Heeft jouw vriend ook een iPhone? Kunnen jullie beide de volgende stappen eens uitvoeren?

- Start het toestel opnieuw op (het werkt verrassend vaak)

- Kies handmatig een mobiel netwerk ("Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies handmatig een andere provider)

- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)

- Controleer of de APN staat ingesteld op internet of portalmmm.nl (APN instellingen voor 4G KPN)



Als het hierna nog niet werkt schakel ik de technische dienst in.
Dank Joran! Het aan en uitzetten was voldoende! Ik zit hier boven op de Kaukasus met werkend 4G!

Reageer