Skip to main content
Beantwoord

belbundel verbruikt met belonbeperkt?

  • March 11, 2020
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Ik kreeg een sms dat ik al 50% van mijn bel bundel verbruikt heb. 
maar ik heb onbeperkt bellen. En nog 31317 mb’s???

hoe kan dat?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Mootje123, welkom op het forum! Dit is inderdaad een foutje waar we bekend mee zijn. Je hebt een onbeperkt bundel en ook extra bundels waar wel belminuten in zitten. Nu is het zo dat die laatste bundels als eerste opgemaakt worden en je dus deze SMS’jes krijgt. We zijn dit aan het aanpassen, zodat je onbeperkte bundel als eerste ingaat en je deze berichten dus niet meer krijgt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hoi @Mootje123, welkom op het forum! Dit is inderdaad een foutje waar we bekend mee zijn. Je hebt een onbeperkt bundel en ook extra bundels waar wel belminuten in zitten. Nu is het zo dat die laatste bundels als eerste opgemaakt worden en je dus deze SMS’jes krijgt. We zijn dit aan het aanpassen, zodat je onbeperkte bundel als eerste ingaat en je deze berichten dus niet meer krijgt!