Skip to main content
Beantwoord

Belgeschiedenis kwijt

  • December 27, 2019
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

jean van waes
Nieuwkomer

Ben belgeschiedenis mobiel kwijt, door fout verwijderd, ik heb afgelopen vrijdag 20 december nummer in Duitsland stad Hagen gebeld, is dat terug te vinden/zoeken.

Zou er ENORM mee geholpen zijn en kan niet wachten op de factuur van december, ik moet die persoon zsm bellen.

admin: eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door jean van waes

Beste Erwin, thanks voor je aanbod maar via via heb ik contact kunnen krijgen met de man en hj heeft mij gebeld.groet en fijne dagen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 27, 2019

Helaas @jean van waes, als het niet meer in je telefoon staat, zal je toch echt moeten wachten op de factuur. Het is niet eerder beschikbaar.


jean van waes
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2019

Beste RBxx dank je voor je info maar ik zag op andere plaats deze info van een moderator maar toen had ik mijn vraag hier al geplaats en herplaatsen kan niet

 

COPY ANTWOORD MODERATOR :

Op het moment dat het dus om één specifiek nummer of tijdstip gaat, kan ik het even voor je opzoeken. In dat geval heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je daarom je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 🙂


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 27, 2019

Ok @jean van waes

Ik heb begrepen, dat dit niet mogelijk is. Maar wellicht heb ik niet (helemaal) gelijk. Volg dan het verzoek en plaats je persoonlijke gegevens in het Forum profiel en wacht op de reactie van een moderator.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @jean van waes . Ik wil best voor je kijken maar kan niks garanderen.

Helaas heb je je profiel nog niet ingevuld. Zou je dat alsnog kunnen doen en mij datum en tijdstip (bij benadering) er bij willen zetten? Graag een seintje, hier als je dat gedaan hebt. 


jean van waes
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 28, 2019

Beste Erwin, thanks voor je aanbod maar via via heb ik contact kunnen krijgen met de man en hj heeft mij gebeld.groet en fijne dagen


Erwin van KPN
Moderator

Oh, top! Fijn dat het op die manier is opgelost.

Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden! Fijne jaarwisseling!