Skip to main content
Beantwoord

Belgeschiedenis opvragen van februari en maart

• August 15, 2020
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb de belgeschiedenis van februari en maart nodig van mijn mobiele abonnement, maar waar vind ik dit?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Madmike93 , de historie van uitgaande gesprekken staat in de facturen, die je elke maand via de mail ontvangt. Als je inlogt in MijnKPN vind je ook daar de facturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 15, 2020

Hallo @Madmike93 , de historie van uitgaande gesprekken staat in de facturen, die je elke maand via de mail ontvangt. Als je inlogt in MijnKPN vind je ook daar de facturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2020

Ja ik bedoel eigenlijk de inkomende oproepen 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 16, 2020

Helaas @Madmike93 , de inkomende oproepen worden niet door KPN geregistreerd.

Alleen de uitgaande gesprekken zijn relevant voor de factuur i.v.m. de kosten. De inkomende oproepen kan je alleen terugvinden in de belgeschiedenis in je eigen telefoon, voor zover nog beschikbaar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 16, 2020

Bovendien zijn de specificaties (dus alleen uitgaand) niet meer beschikbaar voor februari. Ze mogen maar 6 maanden bewaard worden.

Mijn telefoon slaat de gebelde en ontvangen nummers onder datum op. Dus in die lijst moet je ze nog terug kunnen vinden. Ik wis die lijsten nooit.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 16, 2020

Een grensgeval, denk ik @PeterG . Ik ging uit van de laatste 6 facturen en dan is factuur maart nog inclusief de specificaties van februari, maar sowieso zonder inkomende oproepen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 16, 2020

Ah ja, natuurlijk. De gesprekken van maand A staan altijd bij de factuur van maand B inderdaad.