Skip to main content

Is het mogelijk om van de afgelopen vier maanden terug te zien welke nummers ik gebeld heb, ook als er niet opgenomen werd? 

Als er niet opgenomen is is het niet geregistreerd. Want dan hoeft het niet in rekening gebracht te worden natuurlijk.

In het tweede blad van je facturen staat altijd de nummers die je, met verbinding dus, gebeld hebt. Je wordt geacht je facturen te bewaren. Staan ze nog in je mail???

Wat gebelde nummers betreft kun je tot 6 maanden terug kijken in de facturen via je MijnKPN Account. Die kun je ook printen (pdf).


Als er niet opgenomen is is het niet geregistreerd. Want dan hoeft het niet in rekening gebracht te worden natuurlijk.

In het tweede blad van je facturen staat altijd de nummers die je, met verbinding dus, gebeld hebt. Je wordt geacht je facturen te bewaren. Staan ze nog in je mail???

Wat gebelde nummers betreft kun je tot 6 maanden terug kijken in de facturen via je MijnKPN Account. Die kun je ook printen (pdf).

 

 @MarianK , dit staat ook in de belhistorie van je telefoon. Die onthoudt alle gebelde nummers, opgenomen of niet. En ook alle binnengekomen nummers trouwens, behalve als nummermelding door de beller is onderdrukt natuurlijk.


Goedemorgen @MarianK, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In de MijnKPN omgeving kan je jouw facturen terugvinden van de afgelopen 6 maanden met de specificatie. Deze kan je downloaden, zodat je ze altijd kan bekijken! Mocht je op de een of andere manier het niet kunnen terugvinden in MijnKPN of in je mailbox, dan kan ik het nog nasturen. Wil je in dat geval even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik kijken of ik ze kan achterhalen voor je.

Ik hoor graag van je!


@Susan_ Staan op dit overzicht dan ook de telefoonnummers van diegene die niet opgenomen hebben?


@Susan_Staan op dit overzicht dan ook de telefoonnummers van diegene die niet opgenomen hebben?

Nee. Die worden uiteraard niet vermeld. Het waarom heb ik al aangegeven in mijn eerdere reactie:

Als er niet opgenomen is is het niet geregistreerd. Want dan hoeft het niet in rekening gebracht te worden natuurlijk.


En zoals ik in mijn eerdere reactie al zei:

  • dit staat alleen in de belhistorie van je telefoon.
  • die onthoudt alle gebelde nummers, opgenomen of niet.

@MarianK, nee dat niet, zoals Peter heeft aangegeven. Maar Ruud geeft ook aan dat je dit via de belhistorie van je telefoon kan terugvinden, indien je dit niet gewist hebt.


Hoi medewerker,

 

Hoelang kun je eigen bel data terug vragen?

vriendelijke groet,

RRF


@Onbekendrrf kpn mag die gegevens maximaal 6 maanden bewaren. 


Hoelang kun je eigen bel data terug vragen?

 

Hoi @Onbekendrrf 

Het antwoord staat hierboven al genoemd:

  1. KPN bewaart de belhistorie 6 maanden. Langer mag niet ivm privacy regels.
    Je vindt het in de facturen in MijnKPN (facturen).
  2. Inkomende gesprekken worden niet vastgelegd.
  3. Alleen uitgaande nummers waarbij verbinding is geweest worden opgeslagen.

Reageer