Skip to main content

De belkosten van onze mobiele nummers worden wel berekend als wij met onze vaste telefoon daar naartoe bellen. Ik dacht dat deze kosten onder het gratis onderling bellen vielen.


 

Hallo @Denisehoman ,

Alleen het onderling bellen vanuit de diverse mobiele nummers valt onder de regeling van onderling gratis bellen. 

Bij Vast Bellen geldt deze constructie niet. 

 


Nee hoor. 

Het vaste nummer valt ook onder het huishouden. Als ik 'bel’ naar mijn mobiel (doorschakelen staat aan namelijk) dan wordt dat op de rekening vermeld met 0,00 euro.

Dus op hetzelfde adres: één vast nummer en tot maximaal 10 mobiele nummers kunnen onderling gratis bellen. 
Maar ja. A.h.g.i. dan heb je op je mobiele nummers toch een bundel van 150 min. danwel onbeperkt. Binnnen de bundel is het ook gratis….. En met onbeperkt…. I rest my case.

Het moet wel aangemeld zijn, zie hier.


Hoi @PeterG ,

In die link staat anders wel dat je mobiele nummers kunt toevoegen. Er wordt niet gesproken over een vast nummer.   


Daar heb je een punt, Noordzee.

Maar toch bel ik gratis van mijn vaste naar mijn mobiele nummer. (heb geen Belonbeperkt op de vaste lijn)

zie op deze pagina

Gratis onderling bellen
Combineer je Vast Bellen bij Internet met een Mobiel abonnement van KPN? Dan kun je onderling gratis bellen.”

Maar als alle gezinsleden een mobiel hebben kun je m.i. sowieso beter daar mee bellen. Binnen de bundel gratis en met “onbeperkt bel/sms” in het abo altijd gratis bellen. En onderling, mits geregistreerd op zelfde adres, i.i.g. gratis bellen.