Skip to main content

Ik heb een buiten eu bundel gekocht

maar bel kosten zijn in rekening gebracht

Hoi @Jozi12, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je ondanks een bundel toch kosten hebt gemaakt. Nu wil je graag weten waar deze vandaan komen. Ik wil graag eens meekijken. Ik heb hiervoor echter nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer?  Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik heb de gegevens ingevuld.

 


Bedankt. Ik heb dan ook even meegekeken. Gaat het om de 0,97 en 0,36 cent? Dat zijn kosten die je hebt gemaakt voor internationale gesprekken. Als dat het niet is, dan wil ik aanraden de factuur even af te wachten en als het dan onduidelijk is om even weer contact op te nemen. 


Het gaat niet on centen. 

Ik zou niet mijn tijd verdoen aan 97 cent en 36 cent.

 

Het gaat om Euro 30 tussen 2 en 9 september.

Ik heb iemand gesproken bij KPN en hij heeft het gezien, zou het uitzoeken en binnen 48 uur op terugkomen. Hij vroeg om mijn Tel nummer.

Niet gebeld.

Ik heb een SMS gehad over 50% used, 75% used.

Ik heb een tweeded pakket gekocht en toen waren er geen kosten meer.

 

KPN is snel met de rekening belasten.

Als het fout gaat, moet je smeken, meerdere keren inloggen, onzin over een paar centen.

Je moet de 30 euro gewoon crediteren. Ik ben al 50 jaar klant bij KPN.

 

Vroeger met een groot bedrijd, tonnen betaald en nu moeite met 30 Euro.

 

 


Ik heb mischien veel data gebruikt.

Het was vellicht op maar geen sms dat het 100% is gebruikt.

ik heb de berichten op mijn telefoon.

 

 


Het gaat dus om september. Ik heb dan ook even meegekeken op de factuur van oktober. Ik zie dat de kosten gemaakt zijn door te bellen. Niet door data te gebruiken. Een gedeelte is uit de bundel gegaan, maar ook een gedeelte buiten de bundel waar deze kosten vandaan komen. Ik kan deze niet vergoeden. Dit omdat via Mijn KPN altijd kan inzien hoeveel je hebt verbruikt. Dit is niet het antwoord wat je wilt horen, maar wel hoe het in elkaar steekt. 


Als het op is, moet er een sms komen.

dat is niet gebeurd.

50% en 75%. wel

100% niet.

gewoon Euro 30 te veel in rekening gebracht.

ik laat het hierbij. Geen tijd voor onzin.

 

Ik zal het verder publiceren, op korte en lange termijn, op Facebook.

Bij dit soort gedrag van een arogant groot bedrijf, is er nu een alternatieve weg.


het was op 2 sept. gevraagd en bevestigd.

Daarna zijn tel kosten in rekening gebracht.

geen melding over het opgraakte 100 min/Mb/sms

 


Ik snap je punt, het is ook balen. Echter kan het ook zijn dat de data niet altijd op tijd verwerkt wordt, dus dat het verbruik niet up to date is. Dit omdat providers 4 dagen hebben om het verbruik door te geven. Zie ook onderaan de buitenlandpagina.