Skip to main content

Heb deze week rekening gekregen voor mijn mobiel en daar is een 0609 nummer gebruikt>resultaat € 15,-  meer als normaal terwijl ik dit nummer niet heb gebeld. Kunnen deze nummers geblokkeetd worden en hoe.

Het moet trouwens 0906 nummers zijn sorry


Geen doorverbind “service” via Google gebruikt?


Ja dat zou kunnen, kan mij dat echter niet herinneren, maar het moet wel zoiets zijn


Hi @Baldr, welkom hier. 

Dit kan via ons worden geblokkeerd. Je kunt vanaf je toestel bellen met 1200 om dit te regelen. 

Laat me even weten mocht dat niet lukken. :relaxed:


Beste Alex,

Het moet toch ook via instellingen van je telefoon kunnen. Tenminste zo heb ik dat gedaan. 


Het moet toch ook via instellingen van je telefoon kunnen. Tenminste zo heb ik dat gedaan. 

Wat voor een mobiele telefoon gebruik je dan en waar heb je dat dan kunnen instellen?


Heb het nummer via mijn toetsenbord van de telefoonapp kunnen blokkeren. 


Heb het nummer via mijn toetsenbord van de telefoonapp kunnen blokkeren. 

Kan je eens een screenshot posten van hoe je dat dan in de telefoonapp kunt doen.


Ik volg dit ook met belangstelling. :relaxed:


Als je het nummer oproept bij je recente nummers staat rechts onderin mijn scherm nummer blokkeren.


Bij mij niet.

Bij mij en de meeste is het zo dat als je naar meest recent gaat dat je even het nummer ingedrukt moet houden en dan kan je in de pop-up kiezen voor blokkeren.

Maar zo blokkeer je alleen dat nummer en niet alle 0906 nummers.

Kwam het pas wel tegen ergens in mijnkpn om 0906 en andere te blokkeren.


@Baldr daarmee blokkeer je dat nummer voor inkomende gesprekken. Dure uitgaande gesprekken blijven mogelijk. Dat kan alleen door KPN worden geblokkeerd.

@ArjanvdB blokkeren via MijnKPN is alleen voor de vaste telefoon.