Skip to main content

Sinds een ruime week kan ik in de omgeving van Borssele slecht bellen en ben ik niet bereikbaar voor anderen. Als ik met mijn mobiel probeer te bellen duurt het erg lang (ca. 1 minuut) voordat de lijn aan de andere kant over gaat. Gebeld worden is niet mogelijk, de beller krijgt standaard de in-gesprek toon en ik krijg gelijk een SMS van gemiste oproep, mijn telefoon gaat dan niet over. Thuis (Meliskerke) heb ik deze problemen niet. Deze problemen hebben zich eerder ook niet voorgedaan in Borssele, maar nu heb ik (en meerdere collega's die KPN/Simyo hebben) last van dezelfde problemen.

Wat kunnen we hier aan doen?

Hoi @wiljan1 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat zowel jij als je collega's deze problemen ervaren? Speelt het issue nog steeds?


Goedemiddag @Erwin_ ,

Het klopt inderdaad dat meerdere personen (collega's) die KPN als provider hebben, dit probleem hebben. Een collega had jullie gemaild en hij heeft als reactie gekregen dat er een zendmast in de omgeving niet (goed) werkt. Heeft u enig idee wanneer dit opgelost zal worden?


@wiljan1 . Dat kan ik helaas niet achterhalen.

Als de conclusie is getrokken dat er iets met de mast is, zal er ongetwijfeld actie ondernomen worden. Gezien de feestdagen weet ik niet wanneer dit gaat gebeuren. 


Oke, dan wachten we het af


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â