Skip to main content

Beste

Ik heb al dagen hetzelfde probleem .

AT&T internet is prima, maar bellen en gebeld worden lukt niet. Overschakelen naar het  T-Mobile lukt niet altijd en bellen werkt maar 1x per 5 pogingen. 

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem

 

Gr

Jurgen Frank 

Had hetzelfde probleem en zal het kort houden. Ver van huis en dan niet kunnen bellen is ècht frustrerend. Steun aan en van medereizigers is vaak de oplossing. Thanks !

Ik heb eerst (na een hoop geklooi) de internetverbinding 4G/3G/2G omgezet naar alleen 3G/2G . Dan geprobeerd naar Nederland te bellen en dan vervolgens teruggezet naar 4G/3G/2G en wéér geprobeerd te bellen en raad eens: het werkte weer. Joepie. Succes you all.


Ik heb hetzelfde probleem. Heb een zakelijke KPN sim en de SIM kiest op mijn S10 standaard voor AT&Y. Zit in Las Vegas voor CES, heb wel 4G data alleen bellen en gebeld worden gaat al 2 dagen niet sinds aankomst.

 

Alles geprobeerd, zowel 4G uitgezet als VoLTE uitgezet. Wisselen van auto carrier selectie naar handmatig werkt ook aangezien er geen andere carriers beschikbaar zijn.

Dit is echt wel een groot probleem voor mij en mijn medewerkers hier op CES beurs.

Gelieve een spoedige oplossing of compensatie voor de schade.