Skip to main content

Deze week heeft is KPN bezig in deze regio waardoor ik gedurende de dag wat problemen met bellen en internet kan krijgen. Nu gaat internet goed, maar bellen en gebeld worden op mijn mobiele telefoon is al bijna 24 uur onmogelijk thuis. Wifi doet het gewoon, ik heb zelf niets veranderd, heb wel de telefoon een aantal keren opnieuw opgestart, simkaart er opnieuw ingedaan, modem opnieuw opgestart.

Als ik probeer te bellen krijg ik de melding “niet aangemeld bij netwerk”, of dat er geen mobiele service is.

Volgens jullie is hier een geplande storing maar de onbereikbaarheid zou niet zo lang moeten duren. Kunnen jullie mij hiermee verder helpen.

Beste @Nalah, welkom! Wat ontzettend irritant, zeg! Natuurlijk moeten werkzaamheden plaatsvinden, maar je zou daar niet zo lang hinder van moeten ondervinden 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


Marcia, ik heb inmiddels gebeld met jullie klantenservice en daar konden ze niets vinden. Ook niet of het onderhoud vertraging oploopt. Wel krijg ik een nieuwe simkaart toegestuurd in de hoop dat dat werkt. De werkzaamheden duren t/m 18 sept. dus vervelend dat ik zo lang niet bereikbaar ben. Ik kan trouwens wel bellen als ik buiten aan de rand van het dorp ga staan. Thuis en in de tuin lukt het dus niet.


Hoor je het ook van andere inwoners van het dorp? 


Ze zijn hier aan het werk (plaatsen van andere masten). Daar heb ik bericht over gekregen dus dat klopt. Veel mensen hier zitten bij ziggo dus dat weet ik niet of zij ook last hebben. Hoe dan ook, ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden bij mijn huis en ook sms en dergelijke werkt niet.


Flink balen in ieder geval. Zoals je zelf al weet duren de werkzaamheden tot 18 september. Wel gek dat je helemaal niet bereikbaar bent, want dat is niet de bedoeling. Afijn, tussentijds kunnen we hier helaas niets aan veranderen. Het probleem heeft immers een oorzaak. Ik verwacht dat je op 18 september gewoon weer bereikbaar bent. Houd voor de zekerheid onze website [Werkzaamheden en Storingen] in de gaten. 
Laat het vooral hier weten als je na 18 september nog steeds problemen hebt! :blush:


Hoi @Nalah  ik wil nog even toevoegen aan het bovenstaande toevoegen dat het een oplossing kan bieden om wifibellen op je toestel aan te zetten, daarmee gebruikt je toestel je wifi in plaats van het mobiele netwerk als dat nodig is.
Zo ben je in ieder geval nog bereikbaar deze week