Skip to main content

Hallo, 

Wij zitten nu in Guadeloupe en hebben hetzelfde probleem als hierboven. Amper verbinding en bellen naar nl lukt ook niet. 

Kunne jullie wat doen?

Groeten, 

Jon

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Beste Jon, in Goudeloupe wil de verbinding wel eens zwak zijn. Gebruik Digicel als provider. Bellen naar Nederland gaf ons geen probleem. +31 en dan de 0 weg laten bij het nummer. Zie voor intern bellen  in Gouadeloupe de uitleg in de vorige mails. Werkte prima.

 

 


Beste Jon, in Goudeloupe wil de verbinding wel eens zwak zijn. Gebruik Digicel als provider. Bellen naar Nederland gaf ons geen probleem. +31 en dan de 0 weg laten bij het nummer. Zie voor intern bellen  in Gouadeloupe de uitleg in de vorige mails. Werkte prima.

 

 

Hallo Guadeloupe, 

Bedankt voor je reactie.  Ik heb alles uit de bovenstaande mails geprobeerd, maar ik kan alleen noodoproepen doen (verder niet bellen) en digicel geeft ook geen verbinding. Aanmelden lukt soms wel, maar meestal niet en beide zorgt niet voor verbinding. Alleen WiFi wil af en toe werken.


Beste @JonSipkes, welkom! Rot dat het niet werkt! Zit je nog steeds daar? Je kunt gebruik maken van Dauphin Telecom, Digicel of Orange op Guadeloupe. Op het moment dat je geen enkele verbinding krijgt, dan ben ik bang dat dat ligt aan de plaats waar je je bevindt. Kan je in andere landen wel gebruik maken van het netwerk? Ik controleer ook nog even of wij dit wellicht geblokkeerd hebben: vul daarvoor je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer in je forumprofiel. Dan kijk ik met je mee. 


Hoi @Marcia_

Bedankt voor je reactie.  Ik zag hem alleen pas op de dag dat we uit guadeloupe vertrokken. De laatste keer dat ik verbinding maakte in het buitenland was gran canaria en dat ging prima. 

Uiteindelijk heb ik een aantal keren minimaal verbinding gehad met digicel. De andere providers heb ik nooit kunnen kiezen. Bellen is me niet gelukt.

Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel.

 

Groeten,

Jon


Dankjewel. Ik zie dat er niets geblokkeerd is vanuit ons. Ook zie ik dat er wel mobiel internet gebruikt is tussen 4 en 21 april én dat er geen blokkades zijn op bellen in het buitenland. Vanuit KPN zijn er dus geen restricties geweest en ik durf je niet te zeggen waar het dan wel aan gelegen heeft 😞.