Skip to main content
Beantwoord

Bellen lukt wel, gebeld worden niet

  • February 5, 2020
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

hallo,

sinds vandaag kan ik wel zelf bellen,maar zodra men mij belt komt er een stem die zegt dat ik niet bereikbaar ben.

ik heb een xiaomi redmi note 7.

vliegtuigmodus staat niet aan.

iemand een idee???????????????

Beste antwoord door elsjemeis

het is gelukt ,het blijkt dat mijn telefoon op 4G stond,maar de dekkingsgraad is hier 3G.

nu doet alles het weer.

bvd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 14, 2020

Hallo @elsjemeis 

Ben jij toevallig een keer overgestapt van Vodafone/Ziggo naar KPN met nummerbehoud?
Zijn die vrienden dan toevallig Vodafone/Ziggo abonnees?

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 14, 2020

Hi Elsje, welkom op het forum. 

Mijn excuses voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 15, 2020

het is gelukt ,het blijkt dat mijn telefoon op 4G stond,maar de dekkingsgraad is hier 3G.

nu doet alles het weer.

bvd


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 15, 2020

Hallo @elsjemeis , schakelt jouw telefoon niet automatisch terug / omlaag?

Kijk eens via Instellingen → Verbindingen → Mobiele netwerken → Netwerkmodus

Staat daar bij jou dan niet 4G/3G/2G (automatisch verbinden) ?

Â