Skip to main content

Wie weet raadt? Sinds wij nu in Denemarken zijn heb ik op 1 toestel Huawei P30 geen bel service.

kunnen wel internetten en dus databundel en sms komt ook binnen. Echter bellen gaat niet want dan geen service en als ik nr bel krijg ik vm.  Is dit iets aan tel kant of moet KPN iets resetten??

tel al gereset gehad en ook providers geswitched en handmatig toegevoegd.

maakt niet uit of Telia of Telenor gebruik.

met andere tel (iphonexs) wel bereik via telia.

 

Hallo @SjoerdvdK wat ook wel eens wil helpen, is de netwerkinstellingen van je toestel resetten, dus niet een complete reset van je toestel.

Daarmee worden wifi, Bluetooth en Mobiele data instellingen teruggezet naar hun standaard waarden en kun je e.e.a. weer opnieuw instellen waar nodig.

Succes.

 

 

 


Hallo @SjoerdvdK wat ook wel eens wil helpen, is de netwerkinstellingen van je toestel resetten, dus niet een complete reset van je toestel.

Daarmee worden wifi, Bluetooth en Mobiele data instellingen teruggezet naar hun standaard waarden en kun je e.e.a. weer opnieuw instellen waar nodig.

Succes.

 

 

 

Dank voor suggestie, ga er naar kijken. Neem aan dat er dan een netwerkreset optie is?


Hallo @SjoerdvdK een netwerkreset naar je simkaart toe kan alleen KPN voor je doen, wat ik noemde zijn de instellingen binnen je toestel naar standaardwaarden terug zetten.

Je kunt KPN vanuit het buitenland bereiken via +31612001200.

Succes.

 


Hoi @SjoerdvdK, welkom op ons forum!
Heb je ondertussen nog een oplossing kunnen vinden?
We hebben hier ook nog een handig artikel over met tips, dit hoort gewoon te werken namelijk!