Skip to main content

Ik heb een Spaanse vrouw en zij heeft een Spaans mobiel nummer.

Ik bel dus vaak vanaf mijn Nederlandse 06 nummer (vanuit Nederland) naar haar Spaanse mobiele nummer.

met mijn KPN mobiel abonnement , kan ik dan binnen mijn bundel naar haar bellen (dus zonder bijkomende kosten)? 

 

bedank

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heb je dat niet inmiddels op de specificatie van een factuur gezien? Of is deze situatie nog niet zo lang?

De kosten ligt aan je abonnement. Is het afgesloten voor 26 september 2016 dan bel je v.u. Nederland (KPN Netwerk) buiten de bundel voor 23 cent per minuut naar een Spaans nummer. Ben je buiten NL maar in de EU dan is 't weer wel binnen de bundel.

Verder zijn er nog wat voorwaarden bij oudere abonnementen.

Heb je een Hussel abonnement dan kun je in NL, de EU en Zwitserland binnen de bundel bellen naar andere Europese nummers.

Het maakt dus op zich niet uit waar de gebelde zich bevind. Van belang is wel een Europees landnummer.

Alle info hierover:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm


Hi @Jacob1348, welkom op ons forum. Ik zie dat @PeterG jouw vraag heeft beantwoord, waarvoor dank. Je kunt inderdaad op de facturen zien of er in het verleden kosten zijn berekend voor het bellen naar het nummer van jouw vrouw. Het is afhankelijk van het abonnement wat je hebt of dit vanuit de bundel gaat of niet. Als het abonnement is overgezet vanuit Telfort, dan valt het bellen naar een Spaans nummer niet binnen de bundel. Op de pagina die Peter meestuurt kun je alle voorwaarden vinden voor gebruik van jouw mobiel binnen de EU. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer