Skip to main content

IK heb onbeperkt bellen van KPN via %G  netwerk. Nu kunnen we overal naar bellen, maar naar Taipei Taiwan lukt de laatste twee weken niet meer. De telefoon gaat wel ergens over (de ringtoon van de ontvanger is dan wel een andere dan het moet zijn), de lijn wordt vervolgens gekapt of soms komt er een bandje met tekst in een andere vreemde taal. De persoon die we moeten hebben verteld verder dat bij hem de telefoon niet is overgegaan. 

Hebben KPN gebeld, maar die zeggen niets te kunnen doen want de lijn werkt als zodanig.

Maar het probleem  moet  in de KPN lijn zitten.  Als ik met de KPN lijn bel naar zo'n goedkoop internationaal nummer (09001765) en dan het nummer in Taipei invoer , dan kom ik wel gewoon door en ook als ik het nummer via mijn mobiel nummer bel dan kom ik ook gewoon door. En dit geldt dus voor meerdere nummers in Taipei die ik gebeld heb.

Is er iemand anders die dit probleem herkend, dan wellicht niet naar Taipei maar naar een ander land.

Kan het wellicht zijn dat je wel onbeperkt mag bellen maar dat dat dus stiekem toch niet onbeperkt is?  Dus een manier van KPN om ons minder te laten bellen. 

Graag reacties.

ChungChing.

Heeft u het ook al eens met een Vodafone/T-Mobile toestel geprobeerd? 


Hoi,dank voor je reactie. Waarom denk je dat daarin de oplossing zou liggen. Lijkt me sterk dat de telefoon het probleem is?

THX