In de woonkamer en buiten kan ik niet met mijn mobiel naar mijn vaste huistel.nr. bellen.
Mijn mobiel zou niet juist ingesteld zijn.
In de woonkamer en buiten kan ik niet met mijn mobiel naar mijn vaste huistel.nr. bellen.
Mijn mobiel zou niet juist ingesteld zijn.
Hoi
Wat gebeurt er als je probeert te bellen naar je vaste nummer, vanaf je mobiel? Kan je wel andere vaste telefoonnummers bellen? Wat voor toestel heb je? Alle details zijn welkom, zo kunnen we hier beter met je meedenken.
Wat je ook kunt doen, voor snellere hulp, is een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt. Wat ook nog een optie is, is dat je je mobiele telefoon meeneemt naar de KPN Winkel in je buurt. Daar kunnen mijn collega's even met je meekijken om uit te zoeken waar dit van komt.
Ik heb Samsung A54, na een huistoestel met grote toetsen te hebben aangesloten gaat bellen vanaf mijn mobiel naar huistelefoon niet meer.
Alles werkt gewoon anderen bellen met hun mobiel naar huistelefoon en vanaf huisteleloon naar mobiel werkt ook.
Graag mij rerugbellen om 18.00 .
Bel je wel met het netnummer erbij? Dus het volledige nummer?
Ja Fritz 075.....
Heb je het toestel eens uit en dan weer aan gezet en opnieuw geprobeerd?
Ja ook. Het blijft vreemd.Er komt op het huistoestel een melding LIJN BEZET.
Mijn mobiele stopt NA 4 SEC.
Welke modem heeft u?
De zwarte (Box12)
Of de witte? (V10)
Witte v10
Weet Wifilosoof er meer over ?
Hè lastig
Zo niet, dan kan je het beste een terugbelafspraak maken. Ik kan je zelf helaas niet bellen, maar op die manier belt een collega van mij je terug om je verder te helpen en dit op te lossen. Dat is de handigste en snelste manier.
Ja graag terugbelafspraak maken
Dat kan
Dan plan je 'm zoals het jou goed uit komt, en belt een collega van mij je op dat moment terug om je verder te helpen.
Inmiddels heeft een monteur mij gebeld en ga ik het verder proberen met zijn advies
Nu 30 min. verder is nog niet gwelukt.
Blijf toch maar duimen aub
Probleem opgelost, blokkade per abuis op nieuw toestel ingevoerd. Bedankt voor KPN advies.
Ah gelukkig, fijn om te horen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.