Skip to main content

Ik zie bij onbeperkt bellen/sms dat je vanuit Nederland naar een EU land kunt bellen vanuit je bundel (die dan onbeperkt is) is dat naar vaste nummers en mobiele nummers?

Gr Ed

Hallo @Edwin Klepper , wat leuk dat je je jouw vraag op het forum stelt. Heb je een abonnement afgesloten na 3 februari 2019 of ga je een nieuw abonnement afsluite? Dan bel je gewoon uit je abonnement naar ieder ander nummer in de EU. Oók als jij in Nederland bent.


Nee, ik kan verlengen en had een KPN 2017 budget met KPN compleet (2 mobiele abonnementen + thuis). Maar was uit aan het zoeken wat de voor en nadelen waren om naar Hussel te gaan. Dat bellen vanuit nederland naar EU land (vast of mobiel) spreekt me wel aan. Ook zie ik dat ik gewoon MB mag delen met mijn vrouw en dat we onderling gratis kunnen bellen. Alleen geen verdubbelaar, maar ik sprak mijn normale MB's al niet aan, alles wat verdubbeld werd gebruikte ik nooit. Ik gebruikte wel de verdubbeling van het aantal minuten/sms, maar dat kan bij hussel weer onbeperkt. Dus denk dat ik maar overstap, of vergeet ik nog iets? Gr Ed


Je hebt alles inmiddels goed op een rijtje! Dan zou ik verlengen als dat bellen vanuit Nederland naar EU landen je erg aanspreekt.


Thx Jeroen, nog even, wanneer ik nu verleng, gaat het dan gelijk in of einde 2 jaar contract? (29-12-2020)

Gr Ed


Als je nu verlengd gaat dat op 29-12-20 of 30-12-20 dus na afloop van je huidige contract in


Thx Jeroen, nog even, wanneer ik nu verleng, gaat het dan gelijk in of einde 2 jaar contract? (29-12-2020)

Gr Ed

Verlenging gaat in op de einddatum van je huidige contract.Â