Skip to main content
Beantwoord

Bellen via 4g werkt niet (Samsung)

  • May 26, 2020
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo,

Bellen via 4G werkt niet bij mij. Als ik bel dan val ik automatisch terug naar 3G (H+). Ik heb de instelling 'Bellen via 4G' aanstaan.

Mijn toestel is de Samsung S20 Ultra.

Met vriendelijke groet,

Frank

Beste antwoord door FrankKPN

Hallo Maja,

Bedankt voor je reactie. Ik heb contact gehad met de live chat en het probleem is al opgelost.

Frank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @FrankKPN, als je de bellen via 4G optie aan hebt staan in je toestel, is het vreemd dat dit niet werkt :thinking: Heeft het helemaal nog niet gewerkt bij dit specifieke toestel en ging te bij je vorige toestel wél goed? Of zit het toch anders?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobile nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 5, 2020

Hallo Maja,

Bedankt voor je reactie. Ik heb contact gehad met de live chat en het probleem is al opgelost.

Frank


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Helemaal top, fijn dat het is opgelost :relaxed:


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2020

Ik had op mijn Samsung A40 ook H+. Bleek door oude simkaart te komen. Nieuwe en voilà: 4G aanduiding buiten de deur. Thuis loopt alles via wifi. Ook het bellen: VoWifi.